Gast Geplaatst: 18 februari 2006 Geplaatst: 18 februari 2006 Hallo. Ik heb een probleem met de Topfield 5510 pvr 80gb hd. Als ik de ontvanger opstart dan komt elke keer de boodschap Harddiskformateren. Ja/nee ,als ik nee doe dan kan ik niets opnemen de hard disk is dan uitgschakeld. Als ik ja zeg dan gaat hij formateren en is de hele HD gewist en als hij dan op een gecodeerd kanaal staat loopt hij vast als ik formateer op BVN dan maakt hij zijn programma af en is geformateerd maar als ik dan wil opnemen loopt de ontvanger weer vast en als hij dan weer opstart dan komt het beeld weer van formateren Ja / nee . Ook de ontvanger terug gezet naar fabrieks instellingen maar dat lost niets op. Als ik de ontvanger na het formateren niet meer op laat nemen dan gaat het goed maar daar heb ik hem niet voor gekocht. Iemand misschien nog een oplossing. Graag.anders terug naar de dealer Ik ben bang dat de HD kapot is en er een andere in moet jammer de ontvanger is pas 5 maanden oud. Groetjes dreka
Melle Geplaatst: 18 februari 2006 Geplaatst: 18 februari 2006 Ik denk inderdaad dat je harde schijf defect is. Even terug naar de dealer dus. Melle DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen