Gast Geplaatst: 18 februari 2006 Geplaatst: 18 februari 2006 Krijg als ik inlog via de Internet Explorer op het IP nummer van de Dreambox 7000s dan zie ik keurig de 'knop' Web-X-TV. Als ik daarop druk dan opent zich een nieuw venster met daarin de naam van het programma met in het midden het icoon van VLC. Maar verder geen beeld/geluid. Met BitControl werkt het prima. Ik heb de VLC Active-X geladen en geregistreerd. In de data-base vind ik niets relevants. Iemand een idee? Ik heb een WIntel PC die draait op XP.
Henksat Geplaatst: 18 februari 2006 Geplaatst: 18 februari 2006 Hier doet ie het geweldig, moet toch goed zijn. Heb je de laatste versie VLC en de plugin geselecteerd? Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
lite Geplaatst: 18 februari 2006 Geplaatst: 18 februari 2006 al in firefox geprobeerd? IE wil nog wel eens moeilijk doen met web-x heb ik gemerkt And now for something completely similar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen