Gast Geplaatst: 19 februari 2006 Geplaatst: 19 februari 2006 Nadat zich op mjn Humax 5400Z het probleem met de 3 knipperende letjes had voorgedaan heb ik achtereenvolgens een nieuwe settinglijst,firmware 6.5h en nieuwe keys geladen. Na deze installatie heb ik echter geen beeld meer op D+. Ik heb het idee dat ik de verkeerde firmwareversie geladen heb. Kan mij iemand vertellen welke versies en in welke volgorde ik moet laden.
diana1 Geplaatst: 19 februari 2006 Geplaatst: 19 februari 2006 Citaat: Nadat zich op mjn Humax 5400Z het probleem met de 3 knipperende letjes had voorgedaan heb ik achtereenvolgens een nieuwe settinglijst,firmware 6.5h en nieuwe keys geladen. Na deze installatie heb ik echter geen beeld meer op D+. Ik heb het idee dat ik de verkeerde firmwareversie geladen heb. Kan mij iemand vertellen welke versies en in welke volgorde ik moet laden. Doe nu de hot 6.6 daar over en gij zul beeld krijgen. Groetjes.
Gast Geplaatst: 19 februari 2006 Geplaatst: 19 februari 2006 Bedankt voor de goede tip. alles is weer in orde.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen