jopie Geplaatst: 22 februari 2006 Geplaatst: 22 februari 2006 Hi ik heb een echostar DSB890-2CI met de laatste originele software erin. Het probleem is nu zodra ik er mijn Matrix Rev. erin stop krijg ik op elke zender die ik aanklik GEEN SERVICE ook op de FTA kanalen. Heeft iemand enig idee wat dat kan zijn. Cam geprogd met MR223 BVD jopie La Vida es Para DESFRUTAR !! oftewel HET LEVEN IS OM TE GENIETEN.!!
Gast Geplaatst: 22 februari 2006 Geplaatst: 22 februari 2006 Ik weet dat een m.rev cam niet werkt in een echostar 2500ip. misschien is dat bij jouw model echostar hetzelfde probleem. de ci module wordt wel herkend, maar werkt niet, ook met de canaal digikaart niet.
Gorefest Geplaatst: 23 februari 2006 Geplaatst: 23 februari 2006 Probeer de laatste beta eens, die is net uit! Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
jopie Geplaatst: 23 februari 2006 Auteur Geplaatst: 23 februari 2006 @ Napoleon @Gorefest Bedankt voor het antwoordt, ik heb er de nieuwe Beta al in zitten. Dus verder weet ik het ook niet. Misschien komt er nog eens een nieuwe Soft uit waar het wel mee lukt. Afwachten dus. Is er een ander Matrix die er wel in werkt.??? Salu2 jopie La Vida es Para DESFRUTAR !! oftewel HET LEVEN IS OM TE GENIETEN.!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen