Gast Geplaatst: 24 februari 2006 Geplaatst: 24 februari 2006 Nu probeer ik met arioner 0.24 nieuwe software erin te laden. Welke ik van peter's emu site heb afgehaald. Hij zegt alleen telkens program failed ofzoiets. Ook aanpassen met AUC HEDIT wil niet, er veranderd dan niets. Dit is de software die er nu inzit: Model name: Arion Boot Version 13.1 Software version: DTB A4148 S150EC Heeft het misschien met de bootloader versie te maken of met die A4148. Want als ik die andere firmware bekijk heeft die A6684 er staan. Het lukt alleen met arioner als ik de firmware erin laad die ik er ook uitgehaald heb met arioner. Heeft iemand een idee wat ik nou verkeer doe?
Gast Geplaatst: 24 februari 2006 Geplaatst: 24 februari 2006 Romke, Gebruik je AUC_HEdit dan moet je Type op DTB zetten anders laad hij de soft niet. Dit zijn de instellingen : Type DTB Ver ARS1 Model S150EC Gebruik ook steeds firmware van 1mb tot 1.11mb voor de DTMBOX . Groetjes,
Gast Geplaatst: 24 februari 2006 Geplaatst: 24 februari 2006 Ik heb hier 2 screenshots van auc-hedit. Ik heb tot nu toe niet geprobeerd om de software gelijk te laden vanaf auc-hedit. Maar als ik deze 2 bestanden probeer te laden, lukt de oude wel en de nieuwe niet. Zal vanavond proberen om rechtstreeks vanuit auc-hedit te laden.
Gast Geplaatst: 24 februari 2006 Geplaatst: 24 februari 2006 Dit is de nieuwe software die ik probeer te laden:
Gast Geplaatst: 24 februari 2006 Geplaatst: 24 februari 2006 Romke, Je doet dat goed......Enkel in de Header (Hex) zit een vershil . Probeer dat eens manueel aan te passen.Ook in de grote van de file(size) is een verschil.bij een powersky,electron,sedea en sdr5001 heb ik er nog geen probleem ondervonden met een kleine verschil van file grote .Met een DTMBOX2004 heb ik wel dat probleem gehad .Ge kunt ook eens proberen om firmware van een dsr5001 te convecteren naar een DTMBOX2004 .Blijven proberen .......het lukt je wel.
Gast Geplaatst: 27 februari 2006 Geplaatst: 27 februari 2006 Het is gelukt. Ik heb een nieuwe bootloader geplaatst. Boot 17.1 voor de AF3018. Daarna heb ik de nieuwste firmware geladen voor de AF3018 van 22-02-2006. Ik denk dat andere firmwares nu ook wel goed zullen laden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen