Ga naar inhoud

netwerksnelheid 400s slecht, niemand klaagt?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Waarom is de netwerksnelheid van relook zo slecht?, en hoor je daar niemand over?

de snelheid is nog bedroevende dan een dreambox 7020 met een netwerkprobleem.

Lijkt me wel dat het op te lossen is denk ik, want hardwarematig zou het toch goed moeten werken.

Zijn er eigenlijk plannen om bv enigma image te transporteren naar de relook 400?

Geplaatst:

Ik heb er niets van gemerkt dat de netwerksnelheid niet goed is.

bij mij is het netwerk met de 400S en ook met de 200 mutant prima, misschien ligt het aan je modem of router , ik heb er geen problemen mee ook bij de nieuwe 7020SI geen probleem.

gr ppaap

Geplaatst:

het werkt ook wel goed maar snelheid is laag, bedoel 3 mb heen en weer haal je niet met een 400s.......maximum 1,2 mb

Geplaatst:

Net zoals bij de dreambox ligt het er ook aan of je naar een gecodeerd of ongecodeerd kanaal bekijkt.

Gecodeerd kanaal 2,8Mb en op een ongecodeerd kanaal 6,3Mb

Gewoon ff wat opties proberen en zoals reeds eerder hier vermeld ligt het ook aan je eigen netwerk kaart, router e.d.

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Geplaatst:

Spulletjes zijn in orde, asus wl500g, cat6 bekabeling (overkill) intel pro gigabit

dus daar ligt het niet aan, maximum 1,2 a 1,3 mb heen en weer, ongecodeerd zal het waarschijnlijk hoger liggen

Geplaatst:

Of gewoon even in menu gaan om de snelheid te verhogen, maar op zich is het niet erg.

Geplaatst:
Citaat:
Of gewoon even in menu gaan om de snelheid te verhogen, maar op zich is het niet erg.

in het menu?, waardan?
Geplaatst:

Gewoon in menu, dan stopt de timeshifting, is hier al eerder aangehaald.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen