poison Geplaatst: 25 februari 2006 Geplaatst: 25 februari 2006 waar moet ik instelingen zetten voor cs met evocamd?
peter-nmgn Geplaatst: 25 februari 2006 Geplaatst: 25 februari 2006 Citaat: waar moet ik instelingen zetten voor cs met evocamd? gevaarlijke vraag poison! Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Ron Geplaatst: 25 februari 2006 Geplaatst: 25 februari 2006 Dat is helemaal geen gevaarlijke vraag als er maar niet naar internet sharing gevraagd wordt. Zijn vraag is alleen vreselijk onduidelijk want zonder de nodige informatie over hoe hij shared zal niemand hem kunnen helpen. Tox.
cellie Geplaatst: 25 februari 2006 Geplaatst: 25 februari 2006 Meer info TS. Zoals boxtype, cardtype enz. Assumption is the mother of all fuckups
poison Geplaatst: 25 februari 2006 Auteur Geplaatst: 25 februari 2006 Ik bedoel waar ik moet instellingen zetten, in welke map en file
cellie Geplaatst: 25 februari 2006 Geplaatst: 25 februari 2006 http://www.dreamboxworld.com/dbw/emu_dream.htm Assumption is the mother of all fuckups
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen