Gast Geplaatst: 25 februari 2006 Geplaatst: 25 februari 2006 Ik heb vaak het probleem dat ik als ik van een zender op astra naar een zender op de sirius of anderzom zap ik dan een lange tijd 'service niet gevonden' op het scherm krijg, pas na heel wat zappen krijg ik dan beeld. Zelfs enigma herstarten helpt dan niet, bij thor en sirius kan dit zelfs dagen duren.
1pm Geplaatst: 25 februari 2006 Geplaatst: 25 februari 2006 Vermoed dat je dish toch niet goed staat afgesteld , geef et een nieuwe poging .. suc6 pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
patanegra Geplaatst: 25 februari 2006 Geplaatst: 25 februari 2006 Heb ik ook met draaien van motor heb lnb verandert draait nu beter, maar kanalen op b.v 16@oost beeld waar ik eerder goed beeld had nu geen ontvangst heb schotel van 1 meter is trouwens al me derde lnb volgens mij heeft de dreambox slecht ontvangst signaal.is erg vervelend. Pata negra
R@y Geplaatst: 25 februari 2006 Geplaatst: 25 februari 2006 Hallo patanegra. Ik heb het zelfde op 16 oost. B.v sportclub had ik perfeckt beeld.De volgende dag alles weg? Heb hem van de week nog een keer weer gehad.Nu is hij weer weg. Schotel alles na gekeken maar mankeert niks aan.De meeste kanalen op 16oost SNR 91 AGC 83 Heel raar maar waar. Gr...
patanegra Geplaatst: 26 februari 2006 Geplaatst: 26 februari 2006 heb de settinglijst van pet eringezet van 26-02 en nou wel weer beeld op de 16 oost b.v sportclub studio b ... maar blijf wel raar b.v balkanika en sat televizija slecht beeld. groeten pata negra
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen