arnoldl Geplaatst: 9 maart 2006 Geplaatst: 9 maart 2006 op de server (pc) in vnc programma autorisatie uitzetten.
Marc put Geplaatst: 9 maart 2006 Geplaatst: 9 maart 2006 Ik gebruik VNC 4.1.1 (laatste versie) De functie "autorisatie" vind ik nergens terug in het vnc programma. Marc DM800PVR - met OpenPLI. Vu+Duo2 - met OpenPLI
Marc put Geplaatst: 9 maart 2006 Geplaatst: 9 maart 2006 Oef en eindelijk, ik heb hem werkend gekregen. Doch het resultaalt valt sterk tegen. Bijvoorbeeld foto's lijken net kindertekeningen en filmpjes bekijken lukt helemaal niet. Marc DM800PVR - met OpenPLI. Vu+Duo2 - met OpenPLI
Gast Geplaatst: 21 maart 2006 Geplaatst: 21 maart 2006 VNC werkt op mijn 7000S met PLI Diamond maar echt tevreden ben ik er niet over. De snelheid is goed maar de scaling laat de wensen over. Je krijgt maar een klein gedeelte van het PC scherm te zien. Zet je scale op 2 dan is alles zo klein dat het niet meer leesbaar is. Video overlay (windows media player) is ook niet zichtbaar op de DB. Groeten, Jo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen