butje Geplaatst: 26 februari 2006 Geplaatst: 26 februari 2006 probleem met opgenomen beeld op de HD van de dreambox beeld stotterd,is daar een oplossing voor of licht het aan het netwerk van de dreambox, heeft er iemand meer last van?????
Martins Geplaatst: 27 februari 2006 Geplaatst: 27 februari 2006 Ik heb deze problemen ook en ik gebruik Gemini met MGcamd v 1.06.Steeds als ik iets opneem loopt het beeld vast na een seconde of 10 en daarna werkt het weer en loopt het beeld weer vast.Is het een netwerkprobleem?Hoop dat iemand het weet. Martins.
milili Geplaatst: 27 februari 2006 Geplaatst: 27 februari 2006 Jullie zijn voor een antwoord niet duidelijk genoeg Je moet voor ons er wel effe bij vertellen welke images je draait en zoals je al gedaan hebt welke box en NATUURLIJK welke Cam er zijn genoeg cams waar het perfect mee gaat dus probeer eens een andere cam! met camd3 lukt het wel hoor en newcamd ook kijk bij camd3 wel effe naar de versie niet hoger dan 3.820 succes let op dus geef ons meer info je komt toch ook niet bij een garage en zegt hij stottert en neemt de sleutels weer mee. Wij kunnen niet testen of bij jouw komen kijken. Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
Martins Geplaatst: 27 februari 2006 Geplaatst: 27 februari 2006 Ik gebruik ook de Gemini 2,7 met de MGcamdv1,06 wanneer ik een opname doe op de harde schijf dan loopt het beeld steeds vast.Is dit probleem niet het probleem dat sommige dreamboxen hebben met die condensatoren in het netwerk?Als ik opneem van een zender die emu draait dan is er geen probleem. Martins.
butje Geplaatst: 27 februari 2006 Auteur Geplaatst: 27 februari 2006 ik gebruik de newcamd en de camd3.819a volgens mij zit het in het net werk ,en zoek daar het schema voor om een paar afvlak condensaters te monteren heeft er iemand een schema of gegevens daar voor
Gast Geplaatst: 1 maart 2006 Geplaatst: 1 maart 2006 Zit in de spin-on-current van je HardDisk. Waardoor de voeding net even te zwaar belast wordt en de DB vastloopt of net even hangt. Oplossing: Even een elco toevoegen. HIER op Sat4ALL lees je er meer over.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen