mietde Geplaatst: 27 februari 2006 Geplaatst: 27 februari 2006 Vroeg me af of live uitzendingen op dreambox1 weergegeven konden worden (selectie via een gui) op dreambox2. Zou eigenlijk een mooie plugin voor moeten zijn. Normalerwijze niet bepaald zinvol maar aangezien ik een 7000S en een 500C heb zou dat een verdraaid aardige mogelijkheid geven de 500C als S in te zetten. Voor xbox mediacenter is daar een plugin voor, wellicht bestaat er al iets waar ik nog geen weet van heb? Aangezien het een stream is wordt de tuner aan de ontvangende zijde overgeslagen en de transport stream kan de 500C toch wel aan dacht ik zo. Affijn, mooi idee maar het zal nog wel niet gaan en de animo zal d'r waarschijnlijk ook te klein voor zijn om een dev zo gek te krijgen. You cannot ignore that member
Gast Geplaatst: 27 februari 2006 Geplaatst: 27 februari 2006 In principe moet het kunnen met de plugin movieplayer, die filestreams van een vlc server haalt. Dit moet je op een bepaalde manier omzetten naar de andere dreambox en dan geen file maar een poort van de livestream op de juiste pid e.d.
rongogo Geplaatst: 27 februari 2006 Geplaatst: 27 februari 2006 Je zou evt een nfs mount kunnen maken met de 500 en de 7000, En dan bekeken programma opnemen met de 7000, en dan met de 500 die opgenomen stream bekijken :-) Grtz Rgg
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen