Gast Geplaatst: 1 maart 2006 Geplaatst: 1 maart 2006 newcs v1.14 RC7 ... Added osd tcp-command to send osd messages to clients which support it welke emu ondersteund dit? en wat moet er in de client config veranderd worden? als ik met telnet in de PC linuxserver ben en "osd user bericht" krijg ik de melding : found valid-user,sending message (newcamd) Cliënt dont support this feature ,or user is ofline found valid-user,sending message (mgcamd) ff later recv: error!104 connection reset by peer lijkt me wel makkelijk deze optie te kunnen gebruiken
Gast Geplaatst: 1 maart 2006 Geplaatst: 1 maart 2006 met mgcamd werkt dit op dit moment.. de laatste versie mgcamd. andere emu's nog niet.
Gast Geplaatst: 1 maart 2006 Geplaatst: 1 maart 2006 mooi doet het bedankt (had niet de laatste mgcamd)
stefke Geplaatst: 2 maart 2006 Geplaatst: 2 maart 2006 mmm, moet je nog wat instellen bij de mgcamd config? Het lukt me niet om het bericht te zien, newcs zegt wel dat bericht verstuurd is. Ik test over WAN...
rai Geplaatst: 2 maart 2006 Geplaatst: 2 maart 2006 Moet er soms nog ergens een poort nummer worden opengezet? Ook hier werkt het niet.
Gast Geplaatst: 2 maart 2006 Geplaatst: 2 maart 2006 net getest over wan werkt! mg_cfg O:(02) S:(02) 03 niet getest wel de laatste mgcamd via telnet localhost poort osd "user" (welke is aangemaakt in de newcs.xml(newcamd)) dan je bericht geen poort nummer niks nodig
rai Geplaatst: 3 maart 2006 Geplaatst: 3 maart 2006 Aha, dat zal het dan zijn. Bij mij staan ze alle 2 op 0.
Henksat Geplaatst: 12 maart 2006 Geplaatst: 12 maart 2006 Citaat: net getest over wan werkt! mg_cfg O:(02) S:(02) 03 niet getest wel de laatste mgcamd via telnet localhost poort osd "user" (welke is aangemaakt in de newcs.xml(newcamd)) dan je bericht geen poort nummer niks nodig Werkt wel, maar helaas zie je dan alle OSD meldingen van de emu`s, dat is jammer. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen