marocino Geplaatst: 2 maart 2006 Geplaatst: 2 maart 2006 Hopelijk kan iemand mij helpen met het volgend probleem. Heb een DB 7020 met pli en een maxtor 40 gig. Nadat ik wat bestanden van mijn pc naar de DB had overgepompt was mijn HDD niet meer toegankelijk. De Harddisk setup menu geeft aan dat ie Initialized is maar File system Unkown. Heeft iemand enig idee wat ik zou kunnen doen, vind het jammer om de hdd te formateren en zo al mijn bestanden te verliezen. Alvast bedankt
dAF2000 Geplaatst: 2 maart 2006 Geplaatst: 2 maart 2006 Je kunt met "mount" kijken of je harddisk gemount is op /hdd. Als blijkt dat het filesysteem van je harddisk echt kapot is, kun je altijd dit proberen: fsck.ext3 -y -f /dev/ide/host0/bus0/target0/lun0/disc (dit is voor een DM7000, maar zal voor een DM7020 ook wel zo zijn)
marocino Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Geplaatst: 2 maart 2006 Bedankt voor je tip dAF.... Nog effe een vraagje... ik heb je command uitgevoerd en vraag me af wat het volgende betekend: Could this be a zero lenght partition? Alvast bedankt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen