Gast Geplaatst: 3 maart 2006 Geplaatst: 3 maart 2006 kan je alle zenders van de humax wissen zonder aan de pc te hangen? Ik bedoel natuurlijk niet één per één, maar allemaal ineens. in de gebruiksaanwijzing staat er hier niks van in, en bij het automatisch zoeken zet hij de gevonden kanalen erbij, zonder deze die al opgeslagen zijn te wissen.
Gerdy Geplaatst: 3 maart 2006 Geplaatst: 3 maart 2006 De snelste manier volgens mij is via: Menu Installatie Zenders sorteren Sorteer zender aanbieder en op de rode knop drukken van die aanbieders die je wil verwijderen: die krijgen dan een grijze kleur tot je op OK drukt om het verwijderen te bevestigen... Heb het zelf nog nooit zo gedaan maar denk dat het moet lukken! Gerdy
Gast Geplaatst: 3 maart 2006 Geplaatst: 3 maart 2006 ik zie enkel de mogelijkheid om ze zender per zender aan te klikken en dan te verwijderen. Kan je die niet per satelliet of transponder verwijderen?
Gerdy Geplaatst: 3 maart 2006 Geplaatst: 3 maart 2006 Zoals aangegeven wis je toch provider per provider????? Gerdy
Gast Geplaatst: 4 maart 2006 Geplaatst: 4 maart 2006 ik zie in het menu geen enkele mogelijkheid om naar een provider te gaan, enkel naar de zenders. dit staat in de ontvangerstatus: H/W versie OAK I&II 2.1 S/W versie HIC 1.03.06+ Device driver versie DIC 1.03.06+ S/W laatste update 05 sept 2001 loader versie L 2.08 systeem id 0016.0200
diana1 Geplaatst: 4 maart 2006 Geplaatst: 4 maart 2006 Citaat: ik zie in het menu geen enkele mogelijkheid om naar een provider te gaan, enkel naar de zenders. dit staat in de ontvangerstatus: H/W versie OAK I&II 2.1 S/W versie HIC 1.03.06+ Device driver versie DIC 1.03.06+ S/W laatste update 05 sept 2001 loader versie L 2.08 systeem id 0016.0200 Druk eens op de knop van u AB…. Menu Installatie Servisce organising Organise networks. Op deze manier kunt gij verwijderen per satelliet. Groetjes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen