peterksr Geplaatst: 3 maart 2006 Geplaatst: 3 maart 2006 hallo, ik heb nu een humax 5400 met laatste toh soft en schotel met twee koppen. ik zou er graag nog een kop bijplaatsen welke op astra 28 graden gericht staat. maar nu is mijn vraag hoe krijg ik een zenderlijst met astra 19 astra 28 graden en h.bird ? ik heb de laatste josje lijst met astra 19 graden en hotbird al in de tuner staan. gr peter 1 maal VU+ DUO +
Gerdy Geplaatst: 3 maart 2006 Geplaatst: 3 maart 2006 Citaat: ik heb de laatste josje lijst met astra 19 graden en hotbird al in de tuner staan. Dan heb je vermoedelijk de Astra/Hotbird settings gedownload. Er bestaat echter ook een KU lijst van Josje met ALLE satellieten (voor een draaibare opstelling): download deze en gooi gewoon de TV en radiozenders van de satellieten die je niet nodig hebt er uit. Ik gebruik SetEdit en met dat programma kan ik gewoon de Astra2 settings uit de KU lijst importeren in mijn A/H settings (is minder werk en sneller voor mekaar). Gerdy
Gast Geplaatst: 3 maart 2006 Geplaatst: 3 maart 2006 pet123 heeft een compleet pakket met deze 2 astra zenders en hotbird op zijn site staan. dus je hoeft deze enkel te downoaden en zonder aan te passen in je humax zetten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen