Gast Geplaatst: 15 januari 2002 Geplaatst: 15 januari 2002 zins vandaag kan ik niet meer mijn goldcard herschrijven, read uit lezen doet hij wel maar write programmeren doet hij niet meer .<p>Wie heeft hier nog meer last van of heeft enig idee wat het zou kunnen zijn,<p>Thanks
Gast Geplaatst: 16 januari 2002 Geplaatst: 16 januari 2002 Ik denk hetzelfde probleem te hebben. Ik gebruikte de z.g. Angelfiles (de pic en de eeprom) van Duckfiles en de ***geen-reclame***. Zonder problemen tot nu toe. Het lijkt wel of er iets mis is met de duckfiles...!11 Alles lijkt het te doen tot ik de kaaart in de Philips 5817 doe...geen beeld en om de kaart blijven vragen. Ben inmiddels al uren bezig, maar zonder succes. Na get programmeren zijn de files leeg, ook al vreemd. Wat te doen?? Ik heb geen idee meer. Iemand die nog een goede suggestie heeft?
Gast Geplaatst: 17 januari 2002 Geplaatst: 17 januari 2002 Ik denk dat een boel problemen zeker digene die onder XP draaien de mastera op clock 6 mhz moeten zetten en om te beginnen de card schoon moeten maken. Hierna de Eeprom file moeten veranderen er staan er nl. meerdere en dan doet deze het gewoon. <p>Succes
Gast Geplaatst: 17 januari 2002 Geplaatst: 17 januari 2002 ik heb zelf dat probleem ook wel eens bij een philips gehad, dan moet je de pic voor de philips is proberen deze stond ook bij de duck 'k dacht in november onder pcphi-h*x
Aanbevolen berichten