Gast Geplaatst: 16 januari 2002 Geplaatst: 16 januari 2002 wie kan mij vertellen waar ik een goed werkende winfoenix loader kan vinden ik ben de mijne kwijt geraakt met een groote virus infectie de rest kan ik nog wel hier en daar nog wel vinden hoop ik wandt ik werk nog steeds op de oude manier 3files of wel 1xbin2xhex dus wie o wie redt mij uit de brand zodat ik als nog alles weer kan gaan zien reacties zie ik graag tegemoet op twismo@home.nl
goto Geplaatst: 16 januari 2002 Geplaatst: 16 januari 2002 Probeer het eens met het proggie chipcat hier zit een loader ingebouwd dus hoef je hier niet meer naar te zoeken. compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
Gast Geplaatst: 17 januari 2002 Geplaatst: 17 januari 2002 dus dat betekend dat ik dus alles nieuw moet kopen en wat gaat me dat dan wel niet kosten en wat moet ik dan met het andere en zijn de files dan ook wat beter te krijgen tot hoors
goto Geplaatst: 17 januari 2002 Geplaatst: 17 januari 2002 Nee,je hoeft niets nieuws te kopen,chipcat is software en is gewoon gratis te downloaden,ff zoeken en je vindt het wel.<p>succes en lees de site van Duwgati eens door! compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
goto Geplaatst: 22 januari 2002 Geplaatst: 22 januari 2002 En,is het gelukt? compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
Gast Geplaatst: 23 januari 2002 Geplaatst: 23 januari 2002 hoi gotoo ik de site bezocht en we zijn er mee bezig volgens duwgatihat ik een ander prog nodig hier ben ik nog mee bezig hoe het af loop dat hoor je nog wel wand ik kan alleen de wekenden maar wat doen om dat ik in de ploegen werkt nou tot hoors ik laat het hoe en dan wel weten bedankt aad001
Aanbevolen berichten