fruttert Geplaatst: 4 maart 2006 Geplaatst: 4 maart 2006 Ik heb op mijn db500 pli diamond gezet en werkt perfekt, maar hoe kan ik met mijn afstandsbediening de taalkeuze instellen, of moet ik iets anders doen in de images zelf, als iemand mij kan en wil helpen graag een eenvoudige uitleg aub.
hemertje Geplaatst: 4 maart 2006 Geplaatst: 4 maart 2006 blauwe knop - dreambox tools - language setup wel eerst laatste setup menu downloaden DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
fruttert Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Geplaatst: 4 maart 2006 Heb het laatste menu binnengehaald, maar doet het niet bij taalkeuze stel ik de engelse taal in maar helaas niks.
hemertje Geplaatst: 4 maart 2006 Geplaatst: 4 maart 2006 onder downloads moet je Audio Language Setup Fix version 30-12 eerst installeren in de standaard versie zat een klein vautje DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
fruttert Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Geplaatst: 4 maart 2006 Heb ik gedaan en werkt prima bedankt Hemertje.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen