JohnO Geplaatst: 5 maart 2006 Geplaatst: 5 maart 2006 Hoi lezers Heb een vreemd probleem; In de "oude" situatie van voor de backup teruggezet werd stopte de harddisk keurig na 1 minuut en hield zich verder koest. Na een nieuwe instal van een backup gemini 2.7 (een fw2 bestand) wil de harddisk niet meer stoppen. Zowel in de setup als in de gemini de instellingen aangepast op 1 minuut. Maar er gebeurd niets. ALs ik de harddisk handmatig stop (gele knop met sleep now functie) stopt de harddsik inderdaad. Maar start direct daarna weer op!. Ik kan niet vinden welk progje daarvoor verantwoordelijk is. Iemand tips? Ik ga denken aan een plug-in die daar verantwoordelijk voor is. Maar hoe kom je daar achter zonder direct alles weg te gooien uit je confiuratie? Is er ergens een menu waarin je kan zien log bestand of zo waar de stappen van hd activiteiten worden opgeslagen? Gaarne advies en tips Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
milili Geplaatst: 5 maart 2006 Geplaatst: 5 maart 2006 je hebt het over ene dreambox ???? of ???? en heb je de backup weer in de flash ? of op je hdd?? en heb je een swapfile gemaakt wat dus niet in je flash kan dus op de hdd ??? dus zoek eens naar een swap of die blijft draaien op je hdd. succes !! Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
JohnO Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Geplaatst: 5 maart 2006 Het gaat om de DB 7000S, backup op harddisk. en multiboot met flashwizzard zelf niet bewust een swap file gemaakt maar ik ga ernaar op zoek! wellicht zit daar het probleem. De vorige keer dat ik deze backup terugzette ging ie keurig uit na 1 minuut. Zo wil ik het weer hebben Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen