Gast Geplaatst: 6 maart 2006 Geplaatst: 6 maart 2006 Is dit de juiste gebruikersgroep voor de DTM BOX 2004 receiver ?. Beste mensen, Ik ben bij de gebruikersgroep “Windows” al op weg geholpen hoe ik met mijn PC die geen seriele poort bezit toch via een nulmodemkabel software kan downloaden naar mijn DTM BOX 2004. Ik heb hiervoor namelijk USB-serieel converter aangesloten. Het overbrengen van de software van mijn PC naar de receiver –met behulp van AutoArioner- lijkt nu vlekkeloos te gaan: “download end succesfully” Er is echter 1 klein probleempje: de receiver reageert helemaal niet meer ! De afstandsbediening niet, de knoppen op de receiver niet. Volgens de instructies die ik gekregen heb zou ik voor mijn type receiver een “.aucs” bestand moeten downloaden waarin in de naam “190CI” of “1900CI” of “5018CI” zou moeten voorkomen. Ik heb twee bestanden gedownload en uitgeprobeert: 5018CI_S810CI_$SPR_A6686_20060222_AUCPCnc.auc en ps1900ci_$SPR_A6686_20060222_AUCPCnc.auc . Wat doe ik verkeert ? of zou het toch aan die USB-serieel converter kunnen liggen ? Hopelijk kunnen jullie mij uit de brand helpen. Groetjes, Richard.
Edwin Geplaatst: 7 maart 2006 Geplaatst: 7 maart 2006 Wat gebeurt er als je de ontvanger opstart ? Welke foutmelding krijg je ? Probeert hij nog te booten ? ( streepje dat heen en weer loopt bij insteken van de stekker in het stopkontakt ) Edwin
mteam Geplaatst: 8 maart 2006 Geplaatst: 8 maart 2006 De software voor een 5018 ci = 1900 ci is niet geschikt voor de dtmbox. Je moet de 3018 se hebben. Groetjes Danny
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen