gerritvogels2 Geplaatst: 7 maart 2006 Geplaatst: 7 maart 2006 Op sport 1 L1,L2,L3 wie weet hoe en of deze op een Dreambox zichtbaar gemaakt kunnen worden? zullen ongetwijfelt sub kanalen zijn. Gerrit
Ron Geplaatst: 7 maart 2006 Geplaatst: 7 maart 2006 Groene knop indien beschikbaar. Formuleer a.u.b. je onderwerpen wat duidelijker. Tox.
1pm Geplaatst: 7 maart 2006 Geplaatst: 7 maart 2006 en de shift tenminste bij een db 7000 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
gerritvogels2 Geplaatst: 7 maart 2006 Auteur Geplaatst: 7 maart 2006 Tox, Je vraagt wat duidelijker te zijn. Daar heb ik alle begrip voor, maar ik begrijp niet, wat niet duidelijk is. Hoorde op sport een dat een keuze gemaakt kon worden tussen de kanalen L1, L2 en L3 wellicht bedoel je dat ik aan had moeten geven dat ik de Dm7000 heb, maar ik heb zowel een 7000 als een 500. Gerrit
Gast Thijzel Geplaatst: 7 maart 2006 Geplaatst: 7 maart 2006 Citaat: Tox, Je vraagt wat duidelijker te zijn. Daar heb ik alle begrip voor, maar ik begrijp niet, wat niet duidelijk is. Hoorde op sport een dat een keuze gemaakt kon worden tussen de kanalen L1, L2 en L3 wellicht bedoel je dat ik aan had moeten geven dat ik de Dm7000 heb, maar ik heb zowel een 7000 als een 500. Gerrit Sport1 van Canal digitaal heeft geen sub kanalen op de satelliet dit is alleen voorbehouden voor de kabelklanten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen