Gast Geplaatst: 8 maart 2006 Geplaatst: 8 maart 2006 Ik had graag geweten of deze ontvanger goed bruikbaar is of zijn er soms problemen bij het zappen ....heropstarten...craschen...zaptijd...???? [in deze zit een Xcam module die mij interesseerd , maar moet wel de resr erbij kopen] Of zijn er geen ontevreden HUMAX eigenaars ?
Gast Geplaatst: 8 maart 2006 Geplaatst: 8 maart 2006 Is een prima ontvanger zonder embedded CAM. Niet te patchen. Maar op de orginele fabriekssoftware draait ie prima. Kortom een prima bak met 2 CI slots.
Bigfoot Geplaatst: 8 maart 2006 Geplaatst: 8 maart 2006 ik meen dat er wel alternatieve software is voor in combi met een irdeto eurocam maar dat is niet echt praktisch meer in deze tijd ook heeft ie minder geheugen dan de andere modellen uit dezelfde serie zoals de 5300 en 5400 ik ben er zelf niet zo weg van deze Humax maar als je hem voor ca. 50 euro 2e hands kan kopen is ie het wel waard
Gast Geplaatst: 8 maart 2006 Geplaatst: 8 maart 2006 Je kunt er aangepaste Fabrieks software inzetten. Met de orginele fabrieks software werkt een Dragon Module vaak niet goed, en krijg je regelmatig de banner van de CI in je beeld.
Gast Geplaatst: 8 maart 2006 Geplaatst: 8 maart 2006 Met de juiste software geen last van de CI-banner en of de pincode vraag .
Gast Geplaatst: 8 maart 2006 Geplaatst: 8 maart 2006 BEDANKT voor de info , zo te lezen is deze nog bruikbaar in deze tijden . Als ik de prijs van een nieuwe Xcam aftrek rest er nog 20 euro , ik ga de nodige stappen ondernemen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen