mlsn Geplaatst: 11 maart 2006 Geplaatst: 11 maart 2006 ooit voor mijn andere receiver heb ik een matrix module gekocht voor mijn canaaldigitaal kaart. nu had ik een paar maanden geleden met mijn nieuwe receiver een paar keer geprobeerd de netwerk instellingen werkend te krijgen echter zonder resultaat met de orginele firmware. na het downloaden van de orginele firmware (release 1.2.0, 24.10.2005) van de australische site werkte alles zoals het moest werken. deze firmware is er niet meer te vinden, gelukkig had ik deze nog op mijn schijf staan. nu heb ik gisteravond een beetje van alles geprobeerd om de netwerkinstellingen werkend te krijgen bij de orginele firmware echter zonder resultaat, zolang ik de matrix cam er in hou. doe ik een dream upgrade dan gaat het helemaal mis en kan ik hem opnieuw flashen. over bovenstaande problemen heb ik nog niets gevonden op internet is dit probleem nog niet bekend? DreamBox 7020, - Triax 78cm Invacom single, geotrack HH100.
Gast Geplaatst: 11 maart 2006 Geplaatst: 11 maart 2006 Ik heb precies het zelfde gehad met een irdeto all cam. Het duurde echter even vootdat ik wist dat de cam het netwerk probleem veroorzaakte.
mlsn Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Geplaatst: 12 maart 2006 bestaat dit probleem ook bij de orginele canaldigitaal cam-module. denk niet dat veel mensen de combinatie: een dream met common interface module hebben, of toch? DreamBox 7020, - Triax 78cm Invacom single, geotrack HH100.
Bob de Bouwer Geplaatst: 12 maart 2006 Geplaatst: 12 maart 2006 Hier hetzelfde probleem met een dragon cam. Maar je hebt de cam eigenlijk niet nodig.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen