kaaskop63 Geplaatst: 13 maart 2006 Geplaatst: 13 maart 2006 Hallo, Ik probeer in de Dreambox editor rechts mijn instellingen te krijgen en links de nieuwe settings van BV Joske. Als ik eerst per ftp mijn settings uit de Dreambox haal en dan de nieuwe settings open van Joske zie ik geen nieuwe kanalen. Als ik eerst links de nieuwe settings van Joske open en dan rechts mijn settings van Db ophaal overschrijft de Db de settings van Joske. Wat doe ik fout? Ik wil dus alleen af en toe wat kanalen toevoegen aan me eigen settings.
Bigfoot Geplaatst: 13 maart 2006 Geplaatst: 13 maart 2006 misschien doe ik het ook niet handig maar ik start het programma Dreamboxedit altijd 2 keer. In de ene open ik mijn eigen settings en in de andere die van Joske/pet123 ofzo. Dan kopieer ik de zenders handmatig van mijn eigen boeketten naar ingevoegde boeketten in het Joske/pet123 pakket.
kaaskop63 Geplaatst: 13 maart 2006 Auteur Geplaatst: 13 maart 2006 Hoi Bigfoot, Het werkt maar wel een beetje onorthodox denk ik. Maar ik ben geholpen. bedankt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen