Gast Geplaatst: 15 maart 2006 Geplaatst: 15 maart 2006 Beste leden, juist een internet download gedaan, alle updates doorgevoerd (cams, ..etc.)... nu start ik db terug op en krijg beginpagina, dan loading, en dan flikkerend beeld, zwart flikkerend beeld. Geeft geen kick voor de rest is dit normaal ? Heb db 5620 met pli image en dus gewoon via internet update gedaan. Heb wel alle cams enzo erop geinstalleerd... dus echt de hele hoop...en nu dit.. Ik las wel iets van dat het enigma gedurende 1 minuut zwart beeld kan geven maar zit toch al 30 min te wachten voor beeld... Wat te doen in deze situatie ? Groeten, Joa
Henksat Geplaatst: 15 maart 2006 Geplaatst: 15 maart 2006 Misschien teveel geinstaleerd? Begin een keer overnieuw anders, als intenet-update niet (meer) gaat dan effe serieel. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Gast Geplaatst: 15 maart 2006 Geplaatst: 15 maart 2006 Ik weet het niet, hoe meer cams en configs, hoe meer kanalen, is dit zo ? EN kan ik mijn db niet rebooten want alleen maar zwart flitsend beeld, ...en hoe reboot ik best...stopcontact uit help niet, aan en uit helpt ook niet.. Ben ten einde raad... Joa
Gast Geplaatst: 15 maart 2006 Geplaatst: 15 maart 2006 FF bij dmm lezen hoe je die box serieel kunt flashen, je hebt een fout gemaakt door er veel teveel dingen in te zetten daardoor zit het geheugen overvol. Even opnieuw serieel flashen (eventueel met Pli) Download maar 1 emu meer heb je niet nodig nl (Camx of newcamd) deze staan in Pli standaard goed ingesteld voor je abboo kaart. Hier kun je alles vinden over how-to DMM
Henksat Geplaatst: 15 maart 2006 Geplaatst: 15 maart 2006 Typisch een geval van de /var te vol, gevolg van Dit Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
astradriver Geplaatst: 15 maart 2006 Geplaatst: 15 maart 2006 Doe een Flash erase. Dreambox met schakellaar achterop uitzetten. Weer aanzetten als 5600 in display komt op het bovenste knopje drukken en vasthouden totdat de 4 streepjes in het display komen, dan mag je hem loslaten. Na een tijdje kun je weer beginnen met in te stellen. Groetjes.
Ome Merde Geplaatst: 16 maart 2006 Geplaatst: 16 maart 2006 Ik weet het niet, hoe meer cams en configs, hoe meer kanalen, is dit zo ? nee, dit is niet zo .... merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen