Gast Geplaatst: 16 maart 2006 Geplaatst: 16 maart 2006 ik heb gemini 2.7 en ik wil een paar cams installeren maar lukt niet omdat ik een storing krijg dat de disk te klein is. Ik heb een harde schijf van 60 giga. hoe kan ik dit oplossen?
Bigfoot Geplaatst: 16 maart 2006 Geplaatst: 16 maart 2006 heb je de Var dan naar de harddisk overgezet? normaal bedoelt ie dat het geheugen vol zit. Het beste is om een usb stick te gebruiken en daar je var naar over te zetten, maar de harddisk is ook een optie.
Markve Geplaatst: 16 maart 2006 Geplaatst: 16 maart 2006 Als je even vermeld welke dreambox je hebt en of er een harde schijf in zit heb je meer kans dat iemand je kan helpen Mark
Gast Geplaatst: 16 maart 2006 Geplaatst: 16 maart 2006 het is een 7000s en er zit een harde schijf in
Ome Merde Geplaatst: 16 maart 2006 Geplaatst: 16 maart 2006 ik vermoed dat je /var gewoon in de flash staat en die nu dus vol begint te raken (zie comment Bigfoot). usb-stick scoren is het beste, geen gezoem van de HDD als je je /var overzet naar HDD merDe deze ruimte is te huur
kritjuu Geplaatst: 16 maart 2006 Geplaatst: 16 maart 2006 Hoe zet ik de /var over naar de usb stick? Kan dat vanuit het menu in Gemini, hoe? of moe het met een telnet sessie?
Bigfoot Geplaatst: 21 maart 2006 Geplaatst: 21 maart 2006 Ik meen dat het in Gemini een standaard optie in het menu is..... het is alleen lastig om als je het eerst naar de harddisk hebt gezet om het daarna weer naar de flash te zetten (dan moet het via telnet)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen