peterksr Geplaatst: 18 maart 2006 Geplaatst: 18 maart 2006 hallo, ik heb eens raar probleem ik wil in mijn dreambox 7000 de laatste cam versie zetten (Cam3D 3.840-C) via ftp programma. ik doe met dcc het camfile plaatsen in de juiste dir op mijn box maar als ik dan later in de box via blauwe knop kijk zie ik hem niet staan. Hoe kan dit nu ? of is er een andere manier om te kijken welke cam versie je in de box hebt ? ik heb de voorlaatste pli versie er in zitten . gr peter 1 maal VU+ DUO +
Henksat Geplaatst: 18 maart 2006 Geplaatst: 18 maart 2006 Omdat als je een cam handmatig erin zet het versienummer nooit wordt aangepast. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
peterksr Geplaatst: 18 maart 2006 Auteur Geplaatst: 18 maart 2006 hallo Henksat, en wat is dan de manier om het versie nummer wel zichtbaar te krijgen ? ik vraag dit omdat ik problemen heb met ontvangst van bepaalde kanalen heb. gr peter 1 maal VU+ DUO +
Ome Merde Geplaatst: 18 maart 2006 Geplaatst: 18 maart 2006 welk image draai je ? merDe deze ruimte is te huur
peterksr Geplaatst: 18 maart 2006 Auteur Geplaatst: 18 maart 2006 hallo ome merde, voorlaatste pli als image peter 1 maal VU+ DUO +
dAF2000 Geplaatst: 18 maart 2006 Geplaatst: 18 maart 2006 Ehm... Citrine dus. Nou, de laatste image, Diamond, heeft veel meer emu's te downloaden dan in Citrine. Ook heel de emu-afhandeling is totaal anders en ik ben eigenlijk vergeten hoe 't in Citrine werkte. Waarom zou je geen mgcamd pakken? Of Diamond flashen omdat die veel meer emu's te downloaden heeft, die nog up-to-date zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen