Gast Geplaatst: 18 maart 2006 Geplaatst: 18 maart 2006 Hallo allemaal, Ik heb nu 2 weken een dreambox DM500 in huis staan. En ben sinds het moment van aanschaf al druk aan het kijken op sites als deze. Ik heb hem gekocht met het TAQUILIA pakket al zichtbaar. De standaard image (zoals gekocht bij dealer) staat er nog op. Alleen cardsharing heb ik met newcamd erop gezet. Ik ben bezig geweest met de zenderlijsten. Verder dan dat ben ik nog niet gekomen. Een aantal vragen.. - Welke image zou ik erop moeten zetten? Waarom? en hoe? - Kan ik doormiddel van softcam key (of iets anders) meer zenders kijken? - Welke leuke mogelijkheden van dit kastje mag ik absoluut niet missen? Ik ben niet geheel bekend in deze wereld, maar leer snel. Zou het op prijs stellen als iemand mij e.e.a. kan uitleggen. Alvast bedankt. Bastiaan Brink bastiaanbrink@gmail.com
sportster Geplaatst: 18 maart 2006 Geplaatst: 18 maart 2006 wat wil of zoekkie dan? zo te hoeren hebbie al van alles zelfs TAQUILLA ook een cd-kaartje werkend welke image staat er nu op dan saludos
Gast Geplaatst: 18 maart 2006 Geplaatst: 18 maart 2006 bijvoorbeeld de PREMIERE kanalen. Of moet je dat dan ook met cardsharing doen? Ik zou eens zoeken welke image erop staat. Bastiaan
1pm Geplaatst: 18 maart 2006 Geplaatst: 18 maart 2006 ik d8 onder de menu knop en dan ffe bladeren naar info kun je zien welke versie(image) erop staat. En pw ja een origineel abbo lukt et ook mee . grt 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Ome Merde Geplaatst: 18 maart 2006 Geplaatst: 18 maart 2006 denk er aub wel even om, discussies over cardsharing via internet of over vrijschakeling nadrukkelijk zijn verboden op sat4all. wij zijn een hobby-board. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen