Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Met mijn nieuwe computer krijg ik geen kaart meer uitgelezen met MKF4.3 of 4.4.

de foutmelding die ik krijg is: There was a problem connecting to your card. Port may be in use or settings are incorrect.

Ik heb een VP20 progger die het wel doet met bv ***geen-reclame*** en de moscas file. De silverkaart wordt daarna dus niet gelezen of herkend door MKF. Ik heb al eerst MKF verwijderd en daarna opnieuw geinstalleerd.

Weet iemand hoe dit probleem is op te lossen. Compoort etc staat goed. De hele handel heeft op mijn oude (langzamere) computer altijd prima gewerkt.

Geplaatst:

Heb je de optie "Connect at startup" misschien aanstaan?

Zo ja, zet die optie eens uit.

Heb je "Card layout on connect" aanstaan?

Zo ja, zet die ook uit.

Probeer dan eens opnieuw, maar nu dus handmatig, met je kaart te connecten.

Er wordt momenteel gewerkt aan een oplossing voor dit probleem. Het doet zich bij meer mensen voor. De meesten zijn al geholpen met die langere delays door alles handmatig uit te voeren in plaats van automatisch.

Laat ook even weten of het werkt s.v.p.

Geplaatst:

Heb ook een nieuwe comp met windows xp[weet niet of jij dat ook hebt]en er is een mogelijkhijd om de proggies compatible te maken met windows 98/95/xx.

Klik op eigenschappen van proggie en dan kun je in compabiliteit het veranderen

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Geplaatst:

Duwgati,

Ik had de setting al zo staan zoals jij noemde.

Het probleem zat in de kabel. De stekker zat er niet helemaal goed in of maakte slecht contact. Na wat rommelen was als weer in orde en vanouds. In ieder geval bedankt voor het meedenken en de tips.

Wat ik nog wel heb in MKF4.4 is dat de backdoor system key 00....00 niet werkt. Heb je daar nog een tip voor ?

Geplaatst:

Misschien wel, maar dan moet ik toch wat meer info hebben.

Op welke index heb je de backdoor aangemaakt?

Klopt je system key wel?

Wat is de foutboodschap bij welke bewerking?

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.