mlsn Geplaatst: 23 maart 2006 Geplaatst: 23 maart 2006 probeer je db ergens anders neer te zetten, op de grond ofzo. ben ervan overtuigd dat dit probleem veroorzaakt wordt door andere elektronische apparatuur. DreamBox 7020, - Triax 78cm Invacom single, geotrack HH100.
Gast Geplaatst: 23 maart 2006 Geplaatst: 23 maart 2006 Citaat: Ik heb dit alleen als ik naar teletext ga DB500-s met gemini 2.70 Even is ie goed en dan springt het er in, raar maar waar. Hetzelfde hier met een 7020. Kwaliteit van de video uitgang van Dreambox is echt flut/waardeloos ook al een probleem met component uitgang en ook met het versopringen van het menu met een paar pixels (Links/rechts). Ik ben ook wel een beetje teleurgesteld in heel het Dreambox gebeuren, je kunt er erg veel mee, maar support van leverancier/producent (ik bedoel Dream) is echt drie keer niks, het mag dan wel een hobby doos heten, maar ik wist niet dat je er zoveel aan moest hobbien...
Gast Geplaatst: 23 maart 2006 Geplaatst: 23 maart 2006 Betreft die groene waas over het beeld.......trek de aansluiting van de kabel maar eens uit je tv!
Gast Geplaatst: 24 maart 2006 Geplaatst: 24 maart 2006 Alle bovengenoemde ideen zijn al gedaan,helaas is het probleem nog steeds niet verholpen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen