Gast Geplaatst: 19 maart 2006 Geplaatst: 19 maart 2006 Hallo, Ik heb me deze week later verleiden tot de aankoop van een breedbeeld toestel. Alles werkt perfect, alleen de Hummie krijg ik niet ingesteld op 16/9. De instelling in de hummie naar 16/9 staat op automatisch, doch het beeld dat ik krijg is wel juist kwa vorm, maar niet van formaat. Ik vermoed dat dit te maken heeft met de info-balk onderaan. Herkent iemand dit probleem?
Gast Geplaatst: 19 maart 2006 Geplaatst: 19 maart 2006 Hoe heb je de Humax met de TV verbonden? Het 16/9 schakelsignaal kan alleen via de scartkabel aan de TV worden aangeboden.
Gast Geplaatst: 19 maart 2006 Geplaatst: 19 maart 2006 De humax was idd via een scart-kabel aangesloten. Mogelijks een slecht contact in de scart-kabel? (pin 8). Heb hem nu weer via rf aangesloten..... Nu zend blijkbaar elke zender in 16/9 uit.
Gast Geplaatst: 21 maart 2006 Geplaatst: 21 maart 2006 De meeste breedbeeld Tv's hebben een instelling waarmee je het beeld kunt vegroten en/of verkleinen, ikzelf heb dit op automatisch gezet zodat ik niet steeds weer de instelling moet wijzigen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen