Gast Geplaatst: 19 maart 2006 Geplaatst: 19 maart 2006 Had de multicam nog liggen en dacht dat vandaag de dag was om het eens uit te proberen. Image welke in zit is ruBox2_2xI_mod@amator2v3 Naar mijn weten moet je alleen deze regel aanpassen SLOT=/dev/tts/1:1:0:0:0:997:multicam:password1 Multicam staat op 3,57 Mhz UPDATE! Een harde restart was nodig ( Stekker eruit en na 15sec. er weer in) Alles werkt toppie
Gast Geplaatst: 22 maart 2006 Geplaatst: 22 maart 2006 Hoi, ik heb een legaal Pools abonnement op Polsat Cyfrowe, met de bijbehorende Echostar ontvanger, maar zou graag weten wat ik moet doen teneinde dat alles ook te kunnen ontvangen op mijn Nokia DBox2, waar een multi-cam inzit? Welk image? En hoe werkt dat om dingen aan te passen in Unix? ik zit op hotmail als albertlammers Bedankt!
Gast Geplaatst: 22 maart 2006 Geplaatst: 22 maart 2006 Hallo Met een unloper de koxkey uit de kaart halen omdat je kaart alleen werkt op de bijgeleverder ontvanger. Maar gezien polsat educatief open wil ik je wel helpen ( kijk op je msn)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen