Gast Geplaatst: 20 maart 2006 Geplaatst: 20 maart 2006 Ik ben overgestapt van de Hydra naar PLi image op mijn dreambos 7000. Zag er goed uit en het educatieve ging prima, tot dat ik mijn HDD wilde benaderen.Toen ging er meer mis.Bij het resetten bleef de image rebooten en kon ik er niks meer mee.Diverse keren weer geflasht echter zonder resultaat en toen was het niet meer via het netwerk te benaderen, dus maar met de nul M kabel geflasht en weer werkend gekregen.Echter bij een test met reset, zelfde probleem.Is dit te wijten aan een bug in PLi of ir er meer aan de hand? Heeft iemend anders dat ook meegemaakt?Ik was heel tevreden met de Hydra, maar ik kreeg het niet voor elkaar om de sleuteltjes via FTP er in te krijgen, wat bij de PLi wel lukte.Gaarne wat hulp hierbij.
Ome Merde Geplaatst: 20 maart 2006 Geplaatst: 20 maart 2006 zit erase.img er eerst eens in met dreamup. zal mij niets verbazen als er nog troep van een vorige installatie erin staat merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 20 maart 2006 Geplaatst: 20 maart 2006 Bedank alvast.Ga het proberen, maar toch blijf ik met de vraag zitten waarom dit alleen bij PLi gebeurt.
dAF2000 Geplaatst: 20 maart 2006 Geplaatst: 20 maart 2006 Citaat: Bedank alvast.Ga het proberen, maar toch blijf ik met de vraag zitten waarom dit alleen bij PLi gebeurt. Nou, "alleen bij PLi gebeurt"... Ik denk dat er toch iets instabiels was op je box. Heb je je harddisk misschien in reiserfs geformateerd? Hydra gebruikte dat nog wel 'ns, maar is ondertussen allang niet meer door de images ondersteund (alhoewel, PLi dat nog als extra download heeft).
Gast Geplaatst: 20 maart 2006 Geplaatst: 20 maart 2006 Ik heb vanavond Gemini op de DB gezet.Werkt tot nu toe prima. Ik hou het voorlopig ff zo. Ga in de loop van de week(als ik het niet te druk heb)kijken wat de problemen zijn met de Pli.(Vind ik goed uitzien; jammer van de problemen)
Hendrik6073 Geplaatst: 20 maart 2006 Geplaatst: 20 maart 2006 Citaat: Ik heb vanavond Gemini op de DB gezet.Werkt tot nu toe prima. Ik hou het voorlopig ff zo. Ga in de loop van de week(als ik het niet te druk heb)kijken wat de problemen zijn met de Pli.(Vind ik goed uitzien; jammer van de problemen) Ik kan geen Cams downloaden binnen Gemini, gaat dat daar wel goed ?
Gast Geplaatst: 20 maart 2006 Geplaatst: 20 maart 2006 ja hoor dat gaat prima Ik werk met camd. blauwe knop-Addons-download and install-camd. Als je verbinding goed is komt het binnen.
Satfreaked Geplaatst: 20 maart 2006 Geplaatst: 20 maart 2006 Citaat: Citaat: Ik kan geen Cams downloaden binnen Gemini, gaat dat daar wel goed ? Dat heb ik inderdaad ook wel en hoor het meer, soms lukt het niet, wel om te downloaden maar als hij het wil installeren geeft ie een foutmelding. en bij een reboot bv doet hij het weer. Satfreaked.
Hendrik6073 Geplaatst: 21 maart 2006 Geplaatst: 21 maart 2006 Als ik een Cam wil downloaden krijg ik de melding "error: server replied 404 Not Founf (url http://www.i-have-a-dreambox.com/~emucenter/gemini/7000/emu/cam.xml (image = Gemini 107) Gezien het een server reply is, is de verbinding in orde, downloaden van sommige andere items gaat ook goed. Typ ik dit adres in de browser is het ook een 404 melding dat ik krijg. Werk ik met een oud panel ofzo ??
Gast Geplaatst: 21 maart 2006 Geplaatst: 21 maart 2006 Citaat: (image = Gemini 107) Werk ik met een oud panel ofzo ?? Je werkt niet met een oud panel, maar met een oude Gemini. Bij de Hydra kon je het downloadpanel apart bijwerken, bij Gemini niet. Gemini 1.07 wordt niet meer ondersteund, omdat die te oud is. Ik zou overstappen op 2.70, dan kun je wel weer downloaden. Greetz, Lion.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen