Gast Geplaatst: 21 maart 2006 Geplaatst: 21 maart 2006 Heb op dm500 laatste gemini gezet en camd3 en newcamd geinstalleerd en kan nu geen settingslijst astra/hotbird meer installeren,krijg melding disk te vol maar geeft wel aan dat var voor 68% gevuld is. wat kan ik hier aan doen. Gr. Fred
Gast Geplaatst: 21 maart 2006 Geplaatst: 21 maart 2006 dat heb ik ook al voorgehad gewoon blijven proberen box eens herstarten dan moet het wel lukken anders als er een fout opzit op de image zou het ook wel eens kunnen zijn maar heb het ook voor gehad
Gast Geplaatst: 21 maart 2006 Geplaatst: 21 maart 2006 Wel na het flashen "fabrieksinstellingen hersteld"??
nbrok Geplaatst: 22 maart 2006 Geplaatst: 22 maart 2006 Citaat: Heb op dm500 laatste gemini gezet en camd3 en newcamd geinstalleerd en kan nu geen settingslijst astra/hotbird meer installeren,krijg melding disk te vol maar geeft wel aan dat var voor 68% gevuld is. wat kan ik hier aan doen. Gr. Fred Als je een andere computer hebt met een NFS-server kun je /var daarop zetten. Door op /var mounten op nfs te zoeken kun je hierover wat vinden. Groetjes, Nick Groeten, Nick Astra1, 2 en 3 op triax-schotel 89 cm
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen