Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil een OTA uitvoeren om de nieuwe software voor de pvr 5020 binnen te halen (1.07_v800). Is daarna een factory reset noodzakelijk voor goed functioneren?

VU+DUO2; OpenPLi 4.0; DVB-S en DVB C/T tuner

Visiosat Big Bisat; Diseq 1.1 (SAB);

Astra 1, 2, 3, HotBird, Sirius, Thor, Atlantic Bird 3, Eurobird 9a.

Geplaatst:

Ligt er een beetje aan welke software je er nu in hebt zitten. Aan te bevelen is het in elk geval. Maar ga je van een heel oude versie bijv 1.0.5 dan zul je wel moeten om alle nieuwe dingen goed te laten werken.

Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C

Geplaatst:

inmiddels (enige uren later dus) is Versie 1.08 verschenen met "decreased HDD noise"!!

Bovendien een "updated database version 1.0.7 (will only be available after a factory reset)", zo staat er geschreven.

Zó'n mooi antwoord had ik nou ook weer niet verwacht. Ik bedoel maar: wat een service!!

VU+DUO2; OpenPLi 4.0; DVB-S en DVB C/T tuner

Visiosat Big Bisat; Diseq 1.1 (SAB);

Astra 1, 2, 3, HotBird, Sirius, Thor, Atlantic Bird 3, Eurobird 9a.

Geplaatst:

laatste update is een geweldige verbetering

geen geratel meer van de harde schijf.

geen audio hiks meer

dit vind ik nou een geweldige service

factory reset is wel noodzakelijk

Geplaatst:
Citaat:
laatste update is een geweldige verbetering
geen geratel meer van de harde schijf.
geen audio hiks meer
dit vind ik nou een geweldige service
factory reset is wel noodzakelijk

Ik heb 'em gisteren welgeteld 1 uur er op gehad en daarna heb ik de voorlaatste versie weer teruggezet. De beeldkwaliteit is zichtbaar slechter (bij mij in ieder geval). Het kleine scherm bij het kanalen sorteren is soms ronduit blokkerig.

De voorlaatste versie was voor mij al stil genoeg dus die decreased HD noise heb ik niet nodig.

Groeten,

Patrick

VU+ Duo (Dream Elite), Echostar 5020

Geplaatst:

Sorry hoor maar dat is onzin.

Beeldkwaliteit is echt niet slechter geworden in deze versie, denk dat het subjectief is. Ga maar eens goed vergelijken.

Trouwens heb je je TV wel op de goede scart aangesloten?

TV ipv VCR?

Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C

Geplaatst:
Citaat:
Sorry hoor maar dat is onzin.
Beeldkwaliteit is echt niet slechter geworden in deze versie, denk dat het subjectief is. Ga maar eens goed vergelijken.

Trouwens heb je je TV wel op de goede scart aangesloten?
TV ipv VCR?

Ik ben het met je eens dat het onzin zou moeten zijn. Daarom zei ik er ook bij dat het in mijn geval zo is. Ik heb niets aan de aansluitingen veranderd en het beeld was weer prima nadat ik de oudere versie terugzette, wederom zonder aansluitingen te veranderen. Het is raar, maar het is zo. Het kan evengoed aan mijn TV liggen hoor. Door het nieuwe progress-schermpje gaat het beeld nu automatisch scalen en dat deed ie voorheen niet. Misschien dat bij het terugscalen zodra er wel beeld is een probleem ontstaat maar de oude versie veroorzaakt dat in ieder geval niet. En aangezien de nieuwe voor mij niets extra's biedt laat ik de oude mooi staan.

Groeten,

Patrick

VU+ Duo (Dream Elite), Echostar 5020

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen