Kilometervreter Geplaatst: 22 maart 2006 Geplaatst: 22 maart 2006 Hallo, Ik wilde zojuist de status van beide cam's bekijken. Maar kan bijvoorbeeld bij de Aston niet zien of de update van CD al binnen is. Ook de X-cam kan ik niet benaderen voor het zien van de sleutelbos. Wie heeft dit al eens bij de hand gehad? Gr. Rene Echostar 5020 PVR + Strong 8000 +80 cm Wok + Motor+Alps Twin LNB + Abo+X-cam+Aston 1.5
Carduelis Geplaatst: 22 maart 2006 Geplaatst: 22 maart 2006 Als je de X-cam er eens uit doet, kun je dan de aston 1.05 wel benaderen en checken of je de update van Cd hebt gehad ?
riaad Geplaatst: 23 maart 2006 Geplaatst: 23 maart 2006 zet ontvanger op een niet gecodeerd kanaal schakel ontvanger uit en dan weer ga naar cam menu en vraag gegevens kaart op even wachten ca. halve minuut en voila daar staan de gegevens. werkt niet echt snel maar alles is hier gewoon te benaderen
Kilometervreter Geplaatst: 23 maart 2006 Auteur Geplaatst: 23 maart 2006 Bedankt, Het is me ondertussen al een paar keer gelukt om de cam te benaderen maar echt soepel loopt het niet. Gr. Rene Echostar 5020 PVR + Strong 8000 +80 cm Wok + Motor+Alps Twin LNB + Abo+X-cam+Aston 1.5
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen