mlsn Geplaatst: 23 maart 2006 Geplaatst: 23 maart 2006 effe schrikken, vandaag een vreemd probleempje gehad. tijdens een uitzending op nederland 1 viel het geluid weg op de audiouitgang. (gebruikte cam 3.8 en nog wat) is dit een bug omdat na een herstart het geluid weer terug was? is het al vaker voorgekomen bij anderen? DreamBox 7020, - Triax 78cm Invacom single, geotrack HH100.
wistiktmaar Geplaatst: 24 maart 2006 Geplaatst: 24 maart 2006 Heb ik ook eens gehad. Bij mij zat het probleem in de scart-kabel. Goed aandrukken en probleem was opgelost.
mlsn Geplaatst: 24 maart 2006 Auteur Geplaatst: 24 maart 2006 nee, dat was het niet. ik heb de dreambox met een audiokabel verbonden aan de versterker. via de tv kon ik nog wel het geluid ontvangen. DreamBox 7020, - Triax 78cm Invacom single, geotrack HH100.
arcticbreeze Geplaatst: 25 maart 2006 Geplaatst: 25 maart 2006 Heb je audio uitgang op standaard op ac3 staan? dan kun je dit veranderen via audio knop. Humax 5100 "Het zijn slechte ontdekkingsreizigers, die menen dat er geen land is, wanneer zij niets dan zee kunnen zien."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen