bangkok Geplaatst: 24 maart 2006 Geplaatst: 24 maart 2006 Kan ik een image die op een usb stick zit copieren naar een andere stick? Een zogenaamde back up van mijn image indien dit mogelijk is met welk programma
Gast Geplaatst: 24 maart 2006 Geplaatst: 24 maart 2006 Met Flash Wizzard Pro kun je niet alleen multiboot images op USB zetten. Maar ook Backup van maken op je PC. Die kun je vervolgens zo op een andere zetten (wel even file-extensie aanpassen).
bangkok Geplaatst: 24 maart 2006 Auteur Geplaatst: 24 maart 2006 Kan je even uitleggen hoe het moet met flashwizzerd pro 6.3nl opzetten lukt wel maar een back up van de usb ??
Gast Geplaatst: 24 maart 2006 Geplaatst: 24 maart 2006 Op 2-e blad zie je een overzocht van images: bovenste in flash en rest zit in usb (en evt HDD) Zelf boot ik eerst opnieuw met flash-image alvorens verder te gaan. Onderan het overzicht van images zie je knoppen. Dit zijn lichtgrijs, maar zodra je een images aanwijst met de muis, worden de tejsten in de drukknoppen zwart. Ziedaar "Image backup" suc6
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen