tuupje_nl Geplaatst: 25 maart 2006 Geplaatst: 25 maart 2006 HELP !!! Ik draai gemini 2.7, echter met PLi Diamond zelfde probleem. Ik krijg op mijn DB7000S steeds de volgende foutmelding: Opname fout, opname afgebroken. Fout tijdens schrijfactie. Controleer bestandssyteem op fouten. 2 Filmen worden goed opgenomen, bij de 3e gaat het meestal fout. In de DB7000 zit een 80GB spinpoint hdd. Als ik deze hdd inbouw in de pc en formatteer werkt alles perfect. De hdd geeft geen fouten weer na het formatteren. Ik heb inmiddels ook al een extra voeding in de dreambox ingebouwd voor dit probleem. Ik heb ook al een andere DB7000 gebprobeerd, maar ook dezelfde foutmelding. Ipv een 80Gb Hdd een 40Gb Hdd ingebouwd, zelfde foutmelding. Wie heeft een idee wat ik hier nog aan kan doen?
tuupje_nl Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Geplaatst: 26 maart 2006 Niemand? Dan moet ik de box maar gaan verkopen denk ik...
snappie Geplaatst: 26 maart 2006 Geplaatst: 26 maart 2006 Je zou eens kunnen proberen je box temounten aan je pc met cifs.Als je dan met opnames nog de zelfde foutmelding krijgt ligt het dus aan je dm7000. ______________________--- snappie don't ask me,i only use my brain to keep my ears apart
tuupje_nl Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Geplaatst: 26 maart 2006 Dan kan ik toch alleen met Ngrab opnemenen en niet via de timer of niet soms?
dAF2000 Geplaatst: 26 maart 2006 Geplaatst: 26 maart 2006 Hoe formateer je die harddisk? Als ext3 hoop ik... Als je een paar films kan opnemen en daarna niet meer, zou ik zeggen dat de harddisk gewoon kapot is.
tuupje_nl Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Geplaatst: 26 maart 2006 Ik formatteer de HDD vanuit het menu inderdaad met EXT3. Ik krijg als ik de HDD opnieuw formatteer nu de melding: Aanmaken van bestandsindeling is mislukt. Kan dit het probleem zijn, en zo ja wat kan ik hieraan doen om dit te verhelpen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen