Gast Geplaatst: 25 maart 2006 Geplaatst: 25 maart 2006 Sinds een recente upgrade geeft mijn dreambox op de Nederlandse kanalen een schokkend beeld. Het lijkt te zijn gebeurd nadat een image die ik op de box gedownload heb (ik meen SDT) de frontpanel processor geupgrade heeft. Kan het hiermee te maken hebben? Zo ja, hoe krijg ik daar een oudere versie in? Mijn Dreambox is nog een orginele (van de eerste serie met een blauw display). Ik gebruik een orginele Canal+ smartcard met CI.
dAF2000 Geplaatst: 25 maart 2006 Geplaatst: 25 maart 2006 Citaat: Sinds een recente upgrade geeft mijn dreambox op de Nederlandse kanalen een schokkend beeld. Het lijkt te zijn gebeurd nadat een image die ik op de box gedownload heb (ik meen SDT) de frontpanel processor geupgrade heeft. Kan het hiermee te maken hebben? Zo ja, hoe krijg ik daar een oudere versie in? Mijn Dreambox is nog een orginele (van de eerste serie met een blauw display). Ik gebruik een orginele Canal+ smartcard met CI. Je hebt nieteens een CI nodig. Daar zijn wel vaker problemen mee geweest met haperingen.
Gast Geplaatst: 25 maart 2006 Geplaatst: 25 maart 2006 Inmiddels meer informatie: De ontvangst van transponder waar NED1, 2 en 3 op zitten geeft nogal wat fouten. Dit heb ik niet eerder gezien. Zijn deze verplaatst naar een andere positie?
Gast Geplaatst: 25 maart 2006 Geplaatst: 25 maart 2006 Bedoel je met 'fouten' een BER die niet nul is, of gewoon het schokken van het beeld? Kijk uit dat je geen te nieuwe camd3 gebruikt, die geeft met de nederlandse zenders problemen. Greetz, Lion.
milili Geplaatst: 26 maart 2006 Geplaatst: 26 maart 2006 in ieder geval je concentreren op de cam die je in je dreambox kunt plaatsen en die CI module onderin de kast leggen laat maar lekker stof happen. je kunt vele cams installeren op de Dreambox om goed de Nederlandse zenders te kunnen zien. Maar als het alleen aan NED 1,2,3 ligt zou ik toch maar de Schotel opnieuw iets fijner afstemmen op de satteliet. succes Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen