Gast Geplaatst: 26 maart 2006 Geplaatst: 26 maart 2006 Hallo allemaal, Het is ondertussen al een tijdje geleden dat ik nog via de sat gekeken heb. Ben nu enkele images aan het testen. Ik gebruikte vroeger de rudream image. Deze zou naar het schijnt vanaf nu enkel tegen betaling te verkrijgen zijn. Toch de laatste images alvast. Ik vroeg me af wat hun officiële pagina is dan kan ik dit alles en kostprijs eens bekijken. Alvast bedankt Momenteel gebruik ik davinci en ben ik ook te vreden van alvast bedankt
Ome Merde Geplaatst: 26 maart 2006 Geplaatst: 26 maart 2006 je gaat me toch niet vertellen dat je bereid te betalen voor een image ? okay, support is goed, klasse zelfs echter zijn er diverse alternatieve images te vinden die misschien nog wel prettiger werken dan de rudreams. met alle respect voor de mannuh van de rudream hoor, ik heb er diverse images van gedraait naar alle tevredenheid ... merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 26 maart 2006 Geplaatst: 26 maart 2006 Dat hangt ervan af wat de prijs is maar zonder de correcte site kan ik dit niet beoordelen. Maar zoals ik reeds vermeld heb ben ik reeds te vreden van mijn huidige image
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen