Sigma Geplaatst: 28 maart 2006 Auteur Geplaatst: 28 maart 2006 nou die is daar door nog niet veranderd het fijt blijft dat als je oude opnamen niet binnen een dag decodeerd deze moeilijk afspeelbaar zijn of hellemaal niet afspeelbaar en daar heb ik met de juni versie geen last van als ik maar binnen een maand de film decodeer Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Joe Bar Geplaatst: 28 maart 2006 Geplaatst: 28 maart 2006 Citaat: nou die is daar nog niet veranderd het fijt blijft dat als je oude opnamen niet binnen een dag decodeerd deze moeilijk afspeelbaar zijn of hellemaal niet afspeelbaar en daar heb ik met de juni versie geen last van als ik maar binnen een maand de film decodeer Deze stelligheid kan ik op basis van mijn ervaringen met mijn 5510 echt niet onderschrijven. Ik heb en herken dit probleem niet, ik kan gecodeerde opnames een week later ook nog prima afspelen. Het gaat dus zeker niet voor alle 5xx0 Topfields op.
Gast Geplaatst: 28 maart 2006 Geplaatst: 28 maart 2006 bij mij hetzelfde met een 5000 en een 5510 (van een bekende) draait het beste met de juni firmware allerbij een aston 1.07 / 2.14
Jorgen Geplaatst: 28 maart 2006 Geplaatst: 28 maart 2006 Tot aan vandaag had ik met 5000 en september versie geen enkel probleem. Sinds dat ik gisteren opnieuw de zenders inscande gaat het helemaal mis. (Zie ook topic over mijn hd/play/copy probleem) Fabrieksreset, aantal opnamen verwijderd, niets hielp. Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 QuadPapa & Mama †
Henk Puister Geplaatst: 28 maart 2006 Geplaatst: 28 maart 2006 Citaat: nou die is daar door nog niet veranderd het fijt blijft dat als je oude opnamen niet binnen een dag decodeerd deze moeilijk afspeelbaar zijn of hellemaal niet afspeelbaar en daar heb ik met de juni versie geen last van als ik maar binnen een maand de film decodeer Net als Joe Bar, heb ik dit probleem dus ook niet. Ik kan een week oude opname gewoon afspelen. TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26) Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird
Hoogste veldje Geplaatst: 29 maart 2006 Geplaatst: 29 maart 2006 Citaat: nou die is daar door nog niet veranderd het fijt blijft dat als je oude opnamen niet binnen een dag decodeerd deze moeilijk afspeelbaar zijn of hellemaal niet afspeelbaar en daar heb ik met de juni versie geen last van als ik maar binnen een maand de film decodeer Beste Sigma, Ook met de juni-firmware heb ik wel eens problemen met het (binnen een maand) afspelen van opnamen. Als ik dan vóór het afspelen de zender kies waarvan het programma opgenomen is (te zien in de opnamen-lijst), lukt het (nagenoeg) altijd wèl. Raar maar waar. Het was een tip van een mede-Sat4aller. Wellicht werkt deze oplossing ook met de september-firmware.... Ik zal binnenkort zelf ook de september firmware eens proberen.
Gast Geplaatst: 29 maart 2006 Geplaatst: 29 maart 2006 binnenkort komt de juni puls van c+ ben benieuwt wat dit gaat geven ???
Sigma Geplaatst: 29 maart 2006 Auteur Geplaatst: 29 maart 2006 ja daar ben ik ook benieuwt naar heb hier nog een paar films dubbel op mijn schijf staan ééns kijken wat er gebeurt Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
mrbeegee Geplaatst: 29 maart 2006 Geplaatst: 29 maart 2006 Citaat: TF5000PVRmetkoeling MM1.04MR1.230Aston1.07Dragon4.1Twin 80cmVast0.6lnbSamsung 99cmDraaibaar0.3lnbInvacom 5Meter usb verbinding Firmware15-03-06Beta He, een nieuwe firmware op komst? TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer; 2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;
Gast Geplaatst: 29 maart 2006 Geplaatst: 29 maart 2006 Ik begrijp de discussie niet zo goed. Het niet meer af kunnen spelen van een gecodeerde opname houdt volgens mij verband met het ontvangen van een nieuwe key van CD. Volgens mij maakt het dan niet uit welke software je draait: Die key ontvang je toch en daarmee is het afspelen van oude opnames moeilijk. Niet onmogelijk, want als je de opname in zijn geheel (met zwart beeld) laat afspelen, kan het zijn dat er de key van "toen" in zat en je ineens weer beeld krijgt. De enige oplossing daarvoor is volgens mij dagelijks de sfastcopy laten draaien, de versie firmware veranderd daar volgens mij niets aan.
Sigma Geplaatst: 29 maart 2006 Auteur Geplaatst: 29 maart 2006 mrbeegee dat klopt ben een nieuwe aan het testen. 1:het menu is uitgebreid met de zomertijd aan / uit 2:onder de fav toets zit een wat uitgebreide menu om een fav lijst te maken verder ben ik nog aan het testen Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Hoogste veldje Geplaatst: 29 maart 2006 Geplaatst: 29 maart 2006 Citaat: Ik begrijp de discussie niet zo goed. Het niet meer af kunnen spelen van een gecodeerde opname houdt volgens mij verband met het ontvangen van een nieuwe key van CD. Volgens mij maakt het dan niet uit welke software je draait: Die key ontvang je toch en daarmee is het afspelen van oude opnames moeilijk. Niet onmogelijk, want als je de opname in zijn geheel (met zwart beeld) laat afspelen, kan het zijn dat er de key van "toen" in zat en je ineens weer beeld krijgt. De enige oplossing daarvoor is volgens mij dagelijks de sfastcopy laten draaien, de versie firmware veranderd daar volgens mij niets aan. De discussie gaat over opnames die snel na opnemen al niet meer afspeelbaar zijn (lijken).
Beobuddy Geplaatst: 30 maart 2006 Geplaatst: 30 maart 2006 Misschien te haastig, maar hoe is de combinatie van die firmware i.c.m. het versneld doorspoelen van een opname? Kan/moet ik alsnog de 2 Astonmodules in de verkoop zetten? DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.
Sigma Geplaatst: 30 maart 2006 Auteur Geplaatst: 30 maart 2006 heb hier één film op mijn schijf staan gecodeerd deze starte eerst erg traag op nu met deze firmware start hij gelijk op ga nu het weekend even afwachten wat hij doet als de puls van C+ komt voor de kaart ook is mij door mijn kontact persoon van Topfield verteld dat de transponderlijst Hotbird, Ew3, Turk 1c, Hispa satellite zijn bij gewerkt maar ik heb hier nog niet naar gekeken en het probleem van opnamens niet kunnen afspelen is nog in onderzoek Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Beobuddy Geplaatst: 30 maart 2006 Geplaatst: 30 maart 2006 Het is dus eigenlijk te kort door de bocht als ik redeneer: TF 5x00 PVR met aston -> loopt vast. TF 5x00 met Xcam -> spoelt wel Dat dan de oorzaak gezocht zou moeten worden bij de Aston module i.p.v. bij de Topfield? DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen