Peter F de M Geplaatst: 27 maart 2006 Geplaatst: 27 maart 2006 Sinds de laatste software update voor de echostar 5020 heb ik het volgende probleem, stel ik heb een timer ingesteld om 23.00, ik zap om 21.30 op de hotbird, als ik dan een zender tegenkom waar het 2 uur later is, begint de timer 2 uur te vroeg op te nemen. Stel ik neem dagelijks op om 19.30 tot 20.00 en ik kijk om 20.30 naar naar een Engsel zender, dan neemt hij om 20.30 dat programma opnieuw op.( terwijl het al voorbij is). Deze fout heb ik in het verleden nooit opgemerkt. Wat heb ik verkeerd gedaan?
Gorefest Geplaatst: 28 maart 2006 Geplaatst: 28 maart 2006 Je hebt je ontvanger ingesteld op GMT +2 dat betekend dat hij de tijd van de satelliet haalt. Als je dus op een satelliet of transponder komt waar de GMT verkeerd staat (wat helaas soms het geval is) dat neemt de ontvanger dit natuurlijk over. Je zou de ontvanger moeten instellen op "local time" en dan handmatig tijd en datum instellen. Dan volgt hij die tijd en niet die op de satelliet. Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen