Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo.

Ik ben nu al dagen aan het stoeien om Gemini in de NFS te krijgen..hij staat wel in de flash, maar als ik hem als multiboot op de NFS wil zetten, start hij domweg niet op..ik zie even wat dataverkeer gaan op de router en dan houdt het op. Ik heb al van diverse sites de 2.7 gedownload omdat flashwizard aangaf de file corrupted kon zijn of de hd vol...nou de HD is nog lang niet vol...en corrupt is de file ook niet, want in de flash zetten gaat prima.

Ik wil hem op de NFS hebben vanwege het feit dat ik dan veel meer kan installen..Het is me tot nu toe slechts 1 keer gelukt om hem er wel in te krijgen en werkte toen ook pattent, maar ja..je speelt wel eens wat en was dus weer verwijderd...

Als ik de smartcopy functie aanvink stopt ie dus tijdens de installatie met de melding Hd vol of file corrupt...vink ik dat weer uit dan installeert ie hem wel volledig, maar wil dan niet opstarten..blijft na enkele seconden hangen.

iemand enige ervaring hiermee ?

--== Freddy ==--

Dreambox DM500S==Triax 88cm dish==Geotrack H-120 rotor.

Geplaatst:

Ik heb het 1 keer getest voor de fun, ik heb het verder niet nodig namelijk. Ging allemaal wat moeizaam maar met de laatste PLI in de flash lukte het uiteindelijk.

Geplaatst:

Op 1 of andere vage manier heb ik hem er nu weer in staan..(sinds een minuutje ofzo)...ik heb eerst de image in mn flash eropnieuw ingezet.. helemaal kaal en toen in de nfs..dat slikt ie wel..maar zodra ik opties toevoeg aan de flash image en hem dan wil overzetten..wil het gewoonweg niet..ook niet als ik smartcopy functie niet gebruik.

ik ga nu eens testen of ik van alles kan installeren.. en kijken of het blijft werken..

Dreambox DM500S==Triax 88cm dish==Geotrack H-120 rotor.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen