Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ben al enige tijd met Camd3 intern aan het sharen maar door de aanhoudende problematiek met deze ben ik eens gaan zoeken naar een ander alternatief.

Ik heb ergens een how-to voor het cardsharen met newcamd binnenshuis weten te vinden welke ik ook even in de bijlage heb gevoegd. Als ik de exacte files overneem en deze weer plaats zal er ongetwijfeld van alles gebeuren, alleen niet wat ik wil en dat is beeld, zowel op de server als client blijft de boel op zwart.

Ik heb geen idee maar ik hoop dat iemand me licht kan geven

greetz...

1123300-newcamd_sharing_howto.doc

As'n joe niks te daun hebn, dou dat den nait bie ons.

500 + 7000 + 7020 = a lot of fun

Geplaatst:

Probeer het anders eens met Newcs op de server.

Welke image gebruik je?

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

Henksat,

Bedankt voor je reactie

Met het gebruik van Newcs zou ik dezelfde how-to kunnen gebruiken om de sharing aan de gang te krijgen? Voor de duidelijkheid, op het moment dat ik de files weer upload naar de server en deze herstart krijg ik al geen beeld meer. Ik gebruik Pli Diamond met newcamd 6.04

greetz...

As'n joe niks te daun hebn, dou dat den nait bie ons.

500 + 7000 + 7020 = a lot of fun

Geplaatst:

Als je nou eens begint te upgraden naar Pli Emerald, op de server download je Mgcamd en config, NewcsRC-7 en je kaartje werkt dan.

Dan kijk je daarna in de news.xml welke te vinden is in de map var/tuxbox/config, daat zie je dat er standaard 2 users aangemaakt zijn.

Die tweede user wordt dan de meekijk box.

Op die box installeer je ook Emerald, hier installeer je alleen Mgcamd en config.

Dan maak je een tekst bestandje aan met de naam newcamd.list en hierin zet je de CWS-regel zoals die ook voorkomt in een newcamd.conf met user en wachtwoord en het LAN adres van dus die server-box.

Eigenlijk vrij simpel allemaal.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen