Joecks Geplaatst: 3 april 2006 Geplaatst: 3 april 2006 De ene keer heb ik wel beeld en als ik bijvoorbeeld de ontvanger uit / aan zet dan heb ik geen beeld meer. Ik gebruik een orginele cd kaart in het onderste slot. MGcamd / NewCS en auto-|Camd staat aan. Ik was er vanuit gegaan dat de Dreambox met een orginele kaart wel overweg kon maar dat valt toch ernstig tegen op deze manier.. Ik wil de moed niet opgeven maar het moet niet zo zijn dat ik 5 uur moet hobby'n om 1 uurtje tv te kijken toch.. ? wie kan/wil mij helpen om mijn dreambox kennismaking niet tot een ramp te maken , nogmaals ik vind het niet erg om te freubelen maar wil toch wel minimaal gewoon beeld hebben op een orginele canaldigitaal card..? Joecks VU+ duo + Triplesat + FamilieHD Image, telkens weer wat anders.. Momenteel : Blackhole + Tunisiasat addon 3.0 Skin : Army Gradient HD
milili Geplaatst: 3 april 2006 Geplaatst: 3 april 2006 misschien is het handig dat je een andere image erin zet om dan makkelijk een emu cam te gebruiken die goed met de kaart omkan Nog handiger is het om bij zon vraag even de box aan te geven die je hebt en dus welke image je nu gebruikt !! misschien heb je wel een dm 7025 of een dm 7000 of toch nog een 7020 ?? ik gok 7025 maar ja kan ook 7020 zijn?? dus geef meer info krijg je meer antwoord. succes Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
Terror Geplaatst: 3 april 2006 Geplaatst: 3 april 2006 en vegeet de dm500 niet, die kan hij ook hebben toch? -- Alle wijzen komen uit het oosten -- -- En de rest is er gebleven -- VU+ duo + Dreambox 7025s + Dreambox 7000s + Dreambox 500s
Joecks Geplaatst: 4 april 2006 Auteur Geplaatst: 4 april 2006 Goedemorgen... Ja sorry door alle hektiek vergeten te vermelden , ik hem een gloednieuwe 7025 en daar heb ik op aanraden gemini 1.30 ingezet. Ik heb het probleem alleen als ik de ontvanger herstart of heemaal uit zet. bij standby zetten blijft hij het wel doen Joecks VU+ duo + Triplesat + FamilieHD Image, telkens weer wat anders.. Momenteel : Blackhole + Tunisiasat addon 3.0 Skin : Army Gradient HD
fr@ncis Geplaatst: 4 april 2006 Geplaatst: 4 april 2006 Citaat: en vegeet de dm500 niet, die kan hij ook hebben toch? Uit zijn vraag weet je al van niet. De 500 heeft maar één kaartlezer, dus zal hij dan niet zeggen "in het onderste slot"
Joecks Geplaatst: 4 april 2006 Auteur Geplaatst: 4 april 2006 Het lijkt erop dat dit probleem is opgelost, ook na een koude start.. gebruik MGcamd en NEWCS ... en Auto Camd.... Dank voor de antwoorden en ik hoop dat het blijft werken. Joecks VU+ duo + Triplesat + FamilieHD Image, telkens weer wat anders.. Momenteel : Blackhole + Tunisiasat addon 3.0 Skin : Army Gradient HD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen