tonio10 Geplaatst: 5 april 2006 Geplaatst: 5 april 2006 Hoi beste Dreamboxers! is het zo dat de 7020 niet alle transponders scant??? Ik heb het gekocht juist voor dat ALLE transponders gescand zouden worden, maar niet dus; ik mis er aardig wat, en zet ik ze met de hand erin, dan heb ik beeld..., Ik heb 'n paar verschillende images geprobeerd maar geen verschil te zien..... wie help mij hiermee? Alvast dank!!
Henksat Geplaatst: 5 april 2006 Geplaatst: 5 april 2006 De 7020, en alle andere boxen, scant alle transponders die in de satellites.xml staan. Een complete zenderlijst gebruiken van Joske, Pet of enig andere maker geeft een goede up to date lijst. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
tonio10 Geplaatst: 6 april 2006 Auteur Geplaatst: 6 april 2006 Góh, het werd mij verteld dat er maar echt weinig ontvangers waren die "alles pikten" wat in de lucht zat; de dreambox zou dat doen als je van "niets" ging scannen. Dus dan moet ik toch 'n editor gebruiken om alle mogelijke transponders te kunnen lezen, want ik meen aan dat de lijst sammenstellers alleen hun "eigen" interesse erin zetten? Alvast dank voor de toelichting!
Henksat Geplaatst: 6 april 2006 Geplaatst: 6 april 2006 Zijn ze je toch vergeten te vertellen dat de Dreambox echt een hobbybox is. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen