Intersound Geplaatst: 6 april 2006 Geplaatst: 6 april 2006 Als ik in de web interface naar configuratie ga en dan naar rotor, dan zie ik daar geen enkele sat positie staan? Is dit een foutje? Tevens zie ik onder mount manager ook geen enkele mount staan, ondanks dat er een mount aanwezig is naar mijn DM7000. Ik heb het dan over de emerald versie in een DM500. Wat is hier mis? ps in mijn DM7000 met PLI amber werkt de rotor configuratie via de web interface wel, tenminste, deze is zichtbaar.
lite Geplaatst: 6 april 2006 Geplaatst: 6 april 2006 Citaat: Als ik in de web interface naar configuratie ga en dan naar rotor, dan zie ik daar geen enkele sat positie staan? Is dit een foutje? Tevens zie ik onder mount manager ook geen enkele mount staan, ondanks dat er een mount aanwezig is naar mijn DM7000. Ik heb het dan over de emerald versie in een DM500. Wat is hier mis? ps in mijn DM7000 met PLI amber werkt de rotor configuratie via de web interface wel, tenminste, deze is zichtbaar. webinterface mounts heb ik wel eens gedaan op emerald/dm500, dat ging verder zonder problemen. kan je eens een cifs mount maken naar pc, en kijken of die wel in de lijst komt te staan? ik heb zelf geen rotor, dus daar kan ik je niet mee helpen. And now for something completely similar
Intersound Geplaatst: 8 april 2006 Auteur Geplaatst: 8 april 2006 Heb nu PLI emerald in de DM7000 geflashed, maar ook nu heb ik dezelfde fout in de web interface! De disecq 1.2 motor posities (zonder gebruik te maken van "gotoXX" worden NIET weergegeven in de web interface. Waarschijnlijk dus toch een bug in de emerald versie!
llgaby Geplaatst: 10 april 2006 Geplaatst: 10 april 2006 Ik heb de mounts juist via de webif gemaakt. Dan staan ze er wel altijd in..... 1 DM7000, 1 DM600, 1 DM500, DM500HD, VU+ Duo Visiosat G4, A1, A2, A3 en HB Begeren is meer dan het hebben.
lite Geplaatst: 11 april 2006 Geplaatst: 11 april 2006 nog even wat betreft de rotor pagina: er is in emerald op zich niets aan de rotor-code veranderd, dus ik vermoed dat het een probleem is dat zich niet specifiek in emerald voordoet. ik ben benieuwd of het in andere nieuwe images wel goed gaat (zoals gemini 2.80), misschien zou iemand dat eens kunnen bekijken? And now for something completely similar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen