Ga naar inhoud


Arion 9300PVR vraagjes


G. de Keijzer

Aanbevolen berichten

In zoektocht naar PVR is voorlopig de keuze op de Arion gevallen.

Echter had ik nog wat vraagjes.

- Wat is nu het werkelijke verschil tussen de 'standaard' en de 'CanaalDigitaal' versie?

- Inbouwen van eigen harddisk in PVR-ready versie makkelijk?

- Kan deze gecodeerde opnamen decoderen (voor veel later kijken)?

- Ervaringen icm diverse cam's (Aston Dualcam staat op de verlanglijst)

- (misschien de brutaalste). Iemand in omgeving Zaanstad waar dit ding te zien is waar ik eventueel langs kan gaan om de look-and-feel van het apparaat even te ervaren.

 

Mvg

 

Gerwin

Gr. Gerwin

 

GSM..... Geen Snoer Meer...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gorefest, een vraag aan jou: "Waarom geen dual cam". Ik zelf heb er wel een en niet dat ik geen problemen heb, toch wel b.v ik kan hem niet via mijn arion updaten naar 2.14 (heb nu 2.09) ik heb soms last van dat het beeld niet terug komt en dan zegt service niet beschikbaar. over het algemeen doet hij het redelijk. Voorheen had ik een echostar 3600 ad met aston 1.1, die deed ook weleens raar, maar dan verwacht je toch dat de allernieuwste veel beter zijn. Toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
1. Ik zou voor de standaard gaan. (geen lastige CD dingen)
2. Ja
3. Ja
4. Zou geen dual nemen als ik jou was maar een Aston 1.05 of een DragonCam
5. Woon daar niet in de buurt.... :-)

1. Ah ok. Kwa prijs ook gunstiger. Die CD zou voorgeprogrammeerde kanalen hebben maar slecht met andere satelieten overweg kunnen.
2. Handy
3. Ook handy
4. Ok. Geeft dit geen problemen met opname(s) en kijken tegelijk? Ik dacht dat dat juist het 'voordeel' van een dualcam zou zijn? Of zijn de anderen ook dual?
5. Okidoki

Thanx

Gr. Gerwin

 

GSM..... Geen Snoer Meer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enige wat je met een dualcam meer kunt is PictureInPicture op dezelfde transponder. Bijvoorbeeld NL 1 in hoofdscherm en dan NL2 in pip maar NL1 in hoofdscherm en RTL4 in pip wil al niet want die zitten niet op dezelfde transponder. Dus de meerwaarde weegt niet op tegen de meerprijs. Bovendien schijnen er nog wel eens problemen te zijn met die cams.

Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh.. kijk... meerprijs voor Dualcam is dat niet waard. PIP zal ik nooit gebruiken.

Aston 1.05 wordt ook actief aangeboden op marktplaatsen. Voor 25 euro heb je er een. Is zoiets aan te raden of kun je dit soort dingen beter nieuw kopen?

Gaat dit snel stuk?

Gr. Gerwin

 

GSM..... Geen Snoer Meer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ok. Stabiel houd ik dus wel van.
En CD draait daar zonder problemen op?

Bij mij alweer een jaar op de Aston 1.05. Geen problemen, behalve sinds de laatste software update van mijn Echostar, maar dat heeft geloof ik weinig met de aston te maken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...