Ga naar inhoud

XML parse error bij Show installed panels

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Net naar PLI emerald gegaan. Settings van PLI diamond werden automatisch overgenomen na install op USB via Flashwizzard PRO.

Enige probleem is dat bij het doen van Show installed panels ik de volgende error krijg:

Error!

XML parse error: no element found at line 1

Heb enkele threads gezien waar over software.xml gesproken wordt maar dit verandert niets aan het probleem. Iemand enig idee?

Geplaatst:

Welke PPanels heb je allemaal geinstalleerd? En kun je 'ns vanuit telnet typen:

createppanels.sh

en wat er op 't scherm komt hier plaatsen?

Oh ja, en ook nog vanuit telnet:

which createppanels.sh

en ook hier plaatsen.

Geplaatst:

Ik had de error onmiddelijk na mijn nieuwe install.

Daarna heb ik mary's ppanel proberen te installeren maar de error was er nog steeds...

Heb één en ander geprobeerd na wat zoekwerk op dit forum, maar zonder success...

Hier de output van mijn telnet sessie:

~ > createppanels.sh

~ > which createppanels.sh

/bin/createppanels.sh

~ >

Geplaatst:

Neen... ik krijg dit:

2a9aa50df9468af8d5cd3314fe76d3ae /bin/createppanels.sh

Geplaatst:

Weet iemand welke XML file uitgelezen wordt wanneer je op het blauwe knopje drukt en daarna "Show installed panels" selecteert?

By the way: nadat ik OK druk na de error message "XML parse error: no element found at line 1", krijg ik een leeg scherm met titel "PPanel 875"

Geplaatst:

Ik weet al wat er fout is.

Je image is niet goed geflasht. Je kunt Flashwizard alleen gebruiken als je geboot bent vanuit de interne flash en daar een originele CVS-image op heb staan. Tenminste, zo doe ik 't.

Als je als multiboot geboot ben en dan probeer een image te installeren, dan is er te weinig geheugen over en heb je een grote kans (of eigenlijk wel zeker) dat niet alle files goed geflasht worden. Als 't goed is gaf Flashwizard ook aan dat 't flashen niet goed was gegaan en of je Enigma wilde killen.

Dus om 't goed te doen: Als je multiboot gebruikt, zet dan een CVS-image in je interne flash. Installeer dan PLi Emerald op de USB-stick. "SmartSettings Copy" uit zetten! Die staat standaard aan en geeft alleen maar problemen.

"Show installed panels" heeft geen file. 't Is puur intern sinds Emerald. En "PPanel 875" slaat op 't versienummer van PPanel.

Geplaatst:

Je zou wel eens gelijk kunnen hebben. Heb inderdaad een kleine error message gezien maar dan "continue" gedaan en alles leek perfect te lopen, behalve de ppanel dan... Ga morgen opnieuw proberen en post het resultaat hier... Alvast bedankt voor uw feedback!

Geplaatst:

Heb geboot met FlashImage 2.6.9, daarna PLi Emerald verwijderd en procedure gevolgd zoals hierboven beschreven en inderdaad, probleem opgelost!

Goed gezien dAF2000 ! Thanks!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen